Tränings-Match MIF P14 24 Juli



Ja, man hinner knappt lägga upp "Gothia" förrän det är dags igen. I dag var det träningsmatch för "våra grabbar" P 14 mot ett mycket bra,välspelande lag, IFK Uddevalla,, ja,det var många bra snabba grabbar som gav vårat gäng en rejäl och tuff öppning.Jag vill bara påpeka att jag filma matchen så jag kan inte ge exakta uppgifter.Tror mif låg under innför den andra.För att vara en träningsmatch så trodde vi att "grabbarna" skulle ge upp,för det såg mörkt ut.Nu var det så att både Mellerud och IFK Uddevalla struntade i va ledarna sa (tror jag) för dom spelade som om det vore serie-match.Mycket Bra spelat säger jag till båda lagen,en undebar å' fin match!!Det blev fler mål i andra,jag kan bara referera slutresultatet,,, 7-4 till MIF(tror),,svårt att följa en match när man också skall filma den. Kommer även här att lägga upp lite på "You Tube" men det blir inte i kväll.Vi får väl ändå säga Grattis MIF P14!!Skall bara säga att IFK Uddevalla skall spela svenska cupen,det fick jag höra av en ledare/tränare från IFK. Vi önskar detta lag Lycka Till!!!!