Att "gro" på rätt sätt 27 Juli


Regn å' åter regn!! 2 veckor kvar på semestern,passar på att "leka" lite med filmer,lite kul att kunna lägga upp lite på våra "Blivande" ,,ja nog är det så.Även klubbar har det knapert, man kan ju inte köpa vingar för pengarna,det fattar ju vem som helst!!Nä,,Odla fram eget, å' försöka att göda dom på bästa sätt. Tänk att nåt som är så litet kan bli så stort(Tex ett träd,,från frö till en Gran.) naturen har sin gång.Ja,ja,, Detta att bli nåt "Större" inom en sport är väl just detta som driver många.Pengar å' stora Klubbar är en stark dragkraft.Jag tror att det är tack vare dessa "förebilder",,som många ungdomar har fått ett mål,Jag säger Zlatan så förstår ni.Alla vill ju "spela" eller "vara" som sin idol. Mitt mål NU, är att göra en DVD eller 2 om Melleruds P 14.Den stora frågan som jag ställer mig är:vad skall jag ha med å' vad kan jag klippa bort? Är det någon mif are som kan tänka sig låna mig foto eller filmklipp så är jag tacksam!! .mvh peter 070-7321438. el 0530-60661 Här är 2 klipp från träningsmatchen (uppvärmningen) mot Ifk Uddevalla: