26 Aug.Spångpromenad & Spinnspö sunnanå mellerud.


Lars Levin.
Jag börjar med att berätta att jag har saknat denna personen,,,
Jag Välkomnar dig och säger att det är roligt att du är tillbaka !!!

Team Levin

Som grädde på moset så lägger jag in
denna länk,, här var vi verkligen "skeppsbrutna"
Tackar Levin även i detta inlägg !!

Länk:  Lindeman bogseras
Här nedan ser ni lite foton från min promenad 
"Spångpromenad"
I dag 26 Aug 2013 Sunnanå.



Lyckades fota lite   "kryp"  både i luften och på marken.
Salamander (tror jag att det är)
Nån slags ödla är det i alla fall.






Det var härlig "SPÅNGTUR"  i dag. Såg väldigt mycket smådjur som jag aldrig sett förut.
Denna lilla ödla som jag tror heter salamander eller nåt i den stilen
såg jag i mängder i dag. Också en massa andra flygfä,,,,
JA,här i detta område var det som om man vore i ett  ZOO,,
Rådjur-spår och Älg-spår fanns det också så hit skall jag gå lite senare
när det skymmer ,,,NÄÄ,,JAG skall vara på plats  innan det skymmer !!
För här går det både Älg & Rådjur..
Jag tar med mig både Kameran och Mitt Spinnspö(fiskespö)...Vid nästa tur.