24 Feb. Fiskat i 3 dagar.

Börjar med att säga  Segt Fiske!!!!
Ons,Tors & Fre.








Öppen Råk mitt i sjön.


Dom 2 största från onsdagens fiske
840gr & 630gr.

Onsdagen bjöd på regn och stark vind
hela dagen.
Trögfiskat men dock lite matabborrar.
Nya tag tar vi på Torsdagen!

Detta blir en fin dag.


860gr på denna abborre.




Nappar gör både Abborre & Kräfta.

När pirken slog i botten måste
kräftan tagit den i nedsläppet.




Japp,då var Torsdagens fiske över och det var lika trögfiskat!
Lite matabborrar och en Kräfta blev det denna dagen.
Nya tag tar jag på Fredag!!!

Sparkat ut och måste ha lite kaffe
innan första hålet.

Nappar med en gång i första hålet.

Matstorlek på denna.

Vet inte hur många i denna storlek
jag släppte tillbaka.


Här trodde jag att grabbarna skulle
få bada men ack,,nej!!!


Här skall vi dra några kilon
sa Knös!!!



Jaja,,i denna storleken lär vi stå här en vecka!!

Jag lyckades i dag skrapa i hop lite abborre
så det blir åter till att plocka fram stekpannan.
Kan bara säga att när abborren är färdigstekt,,,,
då blir den inte gammal!!!
Den försvinner med en gång!!