15 Okt. Kanske Fiske och Film

År 2004,, det var då jag började med  "trolling" ,då hade jag inte mycket som var i vattnet. Jag minns en morron jag var ute,,jag hade 3 fiskar på mycket kort tid! Den sista tog i  "utsläppet" en maj-morgon då vänern låg helt blank..  Det har blivit många turer på sjön och många fina rulltjut.Även fiske med UL-utrustning har givit många fina fajter på tex, abborre. Har nu grejat mer och mer med film & foto, det är kul!! Jag har att filma med just nu,, en helt OK DVD-camera!!! Min  "foto" camera kommer jag att uppgradera snart ! Jag har sån lust att göra en blandad film (dvd) eller en REN dvd om "Vänern"  och  "IS-fisket".. Uppgradering från min sida: Ny camera..
SÖNDAG.. Sista tävlingsdagen.. Jag önskar att kunna följa med en av er ut på sjön  och filma & Fota sista tävlingsdagen 17 OKT.. Är det någon som kan tänka sig att klämma in en sådan person i båten så får ni höra av er till mig på :070-732 14 38.. Info från denna tävling finns här: TÄVLING
MVH peter "lindeman"