4 Dec. Godis


Har passat på att skaffa lite mer "gött". Dessa verkar inte så dumma, 9cm Abu Tormentor.Just denna storlek gör att jag tror på den!! Har sedan inte så mycket att berätta om stölden, som jag råka ut för tidigare (8okt), heller inte om efterspelet.Så,,det är bara att bita i det sura äpplet men jag tar bara ett bett sedan spottar jag ut skiten å' slänger resten,, så långt bort som möjligt,,, så långt bort,,att man inte ens kan få ogräs att växa där!!! Tack vare Team Marre är jag å' min båt snart komplett igen.Jonas&Bella har också varit mycket hjälpsamma. Sedan måste jag väl ändå få avsluta med Einar Pettersen som varje dag strävar och skriver på sin sida om Allt,detta är en sida som bara växer å' växer, ja,denna sida växer mer på 9 månader än två gravida kvinnor!!!! Just denna sida är en guldgruva för många Sportfiskare,,såsom sommar som vinter. Stort tack till Einar!!!!!