30 April Mina Trofé-Fiskar är Hemma.

Både Pimpelgäddan och Abborren är nu hemma.
Gäddan fick jag  9 Mars-2016 14,37 kg-123 cm.
 
Abborren fick jag Februari 2011 (2020gr-51cm) och den har legat blockfrusen hela tiden
så det har inte skadat den.
 

 
Skulle ju få göra en resa nummer 2 till Linköping och denna resa blev av
just i dag (30 april).
Jag hade tidigare tänkt på att låta en konservator ta min Abborre men det
blev liggandes,,,,,
Igentligen så har det väl aldrig varit någon panik med Abborren då den
har legat blockfrusen hela tiden.
Men då jag fick denna stora pimpelgädda så blev det lite panikartat !!
Så jag fick kontakt med en konservator i Linköping ,,,, 
 

 


 
"Frasse" själv fiskar allt själv,,,
Då är det allt lite större  fiskar !!!
 




"Frasse" har inte fiskar bara på väggarna utan han har även
fiskar i Dammar.
 
 
 



Tony Selberg står och kikar och har sällskap av  "Huskatten"



"Frasse" & Tony står och språkar.
 
Kaffe och lite historier innan vi lämnar Linköping.
 
http://privat.bahnhof.se/wb647634/frasses/