5 Kilos Gös,,,,

Första dagen på min andra semestervecka högg en fin Gös,,

5050 gram 78cm.
 
Jag har fiskat efter Gös Varje dag  och det har varit
fisk med hem och bom-turer.
 
 
Här under  lägger jag upp lite foton med text.
 
Abborrar på löja.

Buk-Kött från Gös.

Steker Främre Buk-Köttet.

Gädda.

Snor-Gärs.(eller)???

Gös 60cm 1980 gram.





Från vänster  ser ni
Ryggbiten på Gösen.
Sedan Bakdelen.
Buk-delen som nummer 3.

Goa huggtänder Gösen har !!

Detta måste man ha hemma i kylskåpet !!!
Maggots.

Min Son Martin med en brax(kräftbete)

Tony med en Abborre på ett drag som är
väldigt bra!!!!!

Tony Selberg med en fin Björkna.

Tony med en Brax.
 
Ja,det har varit en härlig semester med fiske varje dag!
Jag har under min semester kört stenhårt efter Gösen.
 
Med vänlig hälsning Peter Lindeman