Några foton från Lappland-Piteälven-Inlandsbanan-Moskosel.

Blev allt bedrövligt mycket foton,,,,från  "Piteälven" !
Har nu kommit i kapp med just detta,,det tar ju sin tid att gå igenom allt !
Sedan så kan man ju inte spara på  "ALLT"  !!!


(Liten Harr) ??,,Tog på en  "Red Tag",,,,,


Tony Selberg med en fin Harr.
 
 
Det kommer nog att bli rätt mycket foton i det slutgiltiga inlägget men det
tror jag inte gör så mycket.
 
Det är inte varje år man fiskar här uppe (tyvärr!!!!!)
 
Det är mer än 20 år sedan jag var här uppe sist.
 
Första gången jag var med,,
ja,,då var jag 15 eller 16 år,,
är lite osäker ,,,på den tiden tältade vi,,
jag kan lova att vi hade riktigt taikon-läger då!!
 
Tony Selberg.


Tony Selberg och Henrik Björklund käkar Ravioli.


Ravioli är ett måste!!!

Vad är det som är så spännande "där uppe"  tro ?

 

Bo Selberg och Henrik Björklund vid lägerelden.

Tony Selberg.



Tony Selberg med en laddning Ravioli
innan Harrfisket drar i gång.